Co myślicie o obsłudze firmy cad projekt????

Ogólne zagadnienia. Wszelkie dyskusje dla rozluźnienia atmosfery.
robhosailor
Posty: 450
Rejestracja: wt lut 24, 2009 10:45 pm
Kontaktowanie:

Re: Co myślicie o obsłudze firmy cad projekt????

Postautor: robhosailor » czw lut 26, 2009 2:45 pm

Marek pisze:teraz jest chyba wszystko po staremu wg cennika na stronie cad projekt,

Nie całkiem...
Poniżej wyciąg z cennika, może nie całkiem jasno jest tam napisane, ale jednak jest sporo różnic w cenach poszczególnych pakietów...

"Pakiety serwisowe


Pakiet serwisowy do programu CAD Decor
(wsparcie techniczne i aktualizacje najnowszych wersji programu poprzez aktualizator internetowy lub wysyłka płyty CD na indywidualną prośbę użytkowniaka objętego aktualnym pakietem)
600,00
-
Pakiet serwisowy do programu CAD Kuchnie lub CAD Wnętrza LT
(wsparcie techniczne i aktualizacje najnowszych wersji programu poprzez aktualizator internetowy lub wysyłka płyty CD na indywidualną prośbę użytkowniaka objętego aktualnym pakietem) 400,00
-
Pakiet serwisowy do programów CAD Kuchnie i CAD Decor (działającch na jednym kluczu)
(wsparcie techniczne i aktualizacje najnowszych wersji programu poprzez aktualizator internetowy lub wysyłka płyty CD na indywidualną prośbę użytkowniaka objętego aktualnym pakietem)

750,00

Aktualizacje programów


Udzielenie licencji nowemu użytkownikowi programu, który dokonał zakupu poza siecią handlową CAD Projektu (zmiana właściciela programu).
650,00
-
Przesłanie płyty CD z danymi (program, baza, itd.) na życzenie klienta
50,00
-
CAD Kuchnie 4.x Max - do wersji CAD Kuchnie 5.x Max (aktualizacja dotyczy tylko modułów z wersji 4.x) 1300,00
-
CAD Wnętrza 2.x - do wersji CAD Wnętrza 3.x LT 540,00
-
CAD Decor 1.x - do najnowszej wersji CAD Decor + 3 miesięczny pakiet serwisowy.(nie dotyczy posiadaczy pakietu serwiswego) 800,00
-
CAD Kuchnie 4.x Standard - do wersji CAD Kuchnie 5.X Standard + 3 miesięczny pakiet serwisowy.
1300,00

-
CAD Rozkrój - wersja 2.X - do wersji 3.0
(optymalizacja rozkroju płyty, wycena zlecenia, współpracuje z CAD Kuchnie 5.x)

290,00
-
CAD Kuchnie 5.x Standard - do najnowszej wersji programu CAD Kuchnie + 3 miesięczny pakiet serwisowy. (nie dotyczy posiadaczy pakietu serwiswego) 600,00
-"



zastanawia mnie tylko to czy zostały poprawione w nowych wersjach dawne błedy......które zgłaszaliśmy


odpowiem w tamtym wątku...

megg
Posty: 513
Rejestracja: pt lut 13, 2009 10:43 pm
Kontaktowanie:

Re: Co myślicie o obsłudze firmy cad projekt????

Postautor: megg » czw lut 26, 2009 5:16 pm

Jeśli to co piszesz jest prawdą, to faktycznie coś tu nie gra...

robhosailor
Posty: 450
Rejestracja: wt lut 24, 2009 10:45 pm
Kontaktowanie:

Re: Co myślicie o obsłudze firmy cad projekt????

Postautor: robhosailor » czw lut 26, 2009 5:40 pm

megg pisze:Jeśli to co piszesz jest prawdą, to faktycznie coś tu nie gra...

Mam na to dowody w postaci korespondencji z działem sprzedaży...

megg
Posty: 513
Rejestracja: pt lut 13, 2009 10:43 pm
Kontaktowanie:

Re: Co myślicie o obsłudze firmy cad projekt????

Postautor: megg » pt lut 27, 2009 12:41 am

I co Ci odpowiedziała firma na Twoje uwagi?

robhosailor
Posty: 450
Rejestracja: wt lut 24, 2009 10:45 pm
Kontaktowanie:

Re: Co myślicie o obsłudze firmy cad projekt????

Postautor: robhosailor » pt lut 27, 2009 12:54 am

megg pisze:I co Ci odpowiedziała firma na Twoje uwagi?


W jednym z poprzednich postów napisałem: bez rzetelnej dyskusji na ten temat - odpowiedź była w stylu: "Tak, bo tak"


a konkretnie, to osoba z działu sprzedaży napisała mi, że to jest decyzja dyrekcji i oni nie mają na to wpływu, ale chodzi o to, żeby ludzie kupowali pakiety serwisowe od razu i nie czekali z decyzją...

Moim zdaniem, to jest wymuszanie decyzji i to w bardzo radykalny sposób.
Przyglądam się rynkowi i widzę, jakie są te proporcje u konkurencji. Jak to wygląda (proporcje możliwości do ceny) na rynku amerykańskim. CAD Decor jest relatywnie drogi (ponad 1000$, około 1000 Euro), a polski rynek jest wciąż słaby i może się wkrótce (jak stanie budownictwo, czego są już pierwsze oznaki) okazać jeszcze słabszy... więc zniechęcanie klientów takich, jak drobne firmy i samodzielni projektanci, może się okazać strzelaniem do własnej bramki. Ale, to "nie moje małpy, nie mój cyrk".

megg
Posty: 513
Rejestracja: pt lut 13, 2009 10:43 pm
Kontaktowanie:

Re: Co myślicie o obsłudze firmy cad projekt????

Postautor: megg » pt lut 27, 2009 1:06 am

Chyba każdy dziś ratuje się jak może, nie sądzisz że przez taki chwyt marketingowy przyciągną klientów? Każdy woli zapłacić mniej... choć przyznam Ci rację, że jest to okrutne. Mnie, jako marketingowca, w sumie to nie dziwi (ale na przedłużenie bym się raczej nie zdecydowała). Myślę, że tylko samodzielni projektanci, którzy uważnie śledzą rynek - tak jak Ty - mogą odejść do konkurencji, większe firmy przystaną na ich warunki - kto będzie sobie głowę zawracać szukaniem innych programów?

robhosailor
Posty: 450
Rejestracja: wt lut 24, 2009 10:45 pm
Kontaktowanie:

Re: Co myślicie o obsłudze firmy cad projekt????

Postautor: robhosailor » pt lut 27, 2009 1:16 am

megg pisze:Chyba każdy dziś ratuje się jak może

Nie wiem, jak zareagują duże firmy. Ekonomiści wiedzą, że gospodarkę krajową napędza głownie popyt wewnętrzny (czyli to co kupują zwykli konsumenci) i małe i średnie firmy, a w mniejszym stopniu wielkie przedsiębiorstwa - dlatego powiedziałem o strzelaniu do własnej bramki...

megg
Posty: 513
Rejestracja: pt lut 13, 2009 10:43 pm
Kontaktowanie:

Re: Co myślicie o obsłudze firmy cad projekt????

Postautor: megg » pt lut 27, 2009 1:28 am

Nie mówię o wielkich przedsiębiorstwach. Znam kilka firm, które korzystają z tych programów i jestem przekonana, że ani nie mieliby czasu na szukanie nowego programu, ani chęci, a dla nich taki wydatek wcale nie jest znaczący. W końcu to szefostwo (które nie projektuje) płaci, a nie pracownicy - projektanci.

megg
Posty: 513
Rejestracja: pt lut 13, 2009 10:43 pm
Kontaktowanie:

Re: Co myślicie o obsłudze firmy cad projekt????

Postautor: megg » sob maja 30, 2009 1:46 am

robhosailor pisze:
megg pisze:I co Ci odpowiedziała firma na Twoje uwagi?

W jednym z poprzednich postów napisałem: bez rzetelnej dyskusji na ten temat - odpowiedź była w stylu: "Tak, bo tak"

a konkretnie, to osoba z działu sprzedaży napisała mi, że to jest decyzja dyrekcji i oni nie mają na to wpływu, ale chodzi o to, żeby ludzie kupowali pakiety serwisowe od razu i nie czekali z decyzją...


:) Dział sprzedaży faktycznie odpowiada wymijająco, ale wiecie co p. Damian jest bardzo w porządku - szybki, rzeczowy i zna się na swojej pracy. Szkoda, że nie pracuje już w pomocy technicznej, a jedynie pomaga.

megg
Posty: 513
Rejestracja: pt lut 13, 2009 10:43 pm
Kontaktowanie:

Re: Co myślicie o obsłudze firmy cad projekt????

Postautor: megg » pn mar 04, 2013 10:08 pm

To teraz dla odświeżenia, czy coś się zmieniło z pomocą techniczną? :) Długo już nie miałam styczności z tym programem, ale widzę na ich stronie spore zmiany, mnóstwo filmików, tak jakby chcieli pomóc :) Mam jednak wrażenie, że gdy filmik prowadzi kobieta to traci on na wartości, jakoś bez życia i werwy, a przecież to takie fascynujące :)
W każdym razie, jaki teraz jest kontakt z nimi?


Wróć do „Po godzinach”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron